HoReCa od kuchni

WYBIERZ STREFĘ x

Friends

Z artykułu dowiesz się, jakie są najważniejsze trendy w pokoleniu Z, które możesz wykorzystać, żeby przyciągnąć młodszych gości do Twojej restauracji. Mające kontakt z cyfrowym światem niemal od urodzenia, pokolenie Z dorastało online i to, obok wielu innych czynników, wpłynęło na to, jak teraz żyje oraz na to, co i jak teraz je. I choć trudno jest wyciągać zbyt wiele wniosków na podstawie porównywania grup wiekowych, ponieważ nasze poglądy i podejście zmieniają się w miarę, jak dorastamy, wybraliśmy kilka kluczowych trendów, które ewoluowały wśród konsumentów w ostatnich latach. Kim są osoby z pokolenia Z? W dużym skrócie – to osoby urodzone w latach 1997-2012, obecnie w wieku 9-24 lat, pokolenie następne po millenialsach (1981-1996).

Czytaj więcej
master class banner

Na warsztatach, które poprowadzą szefowie kuchni: Sławomir Miotk (konsultant kulinarny Aviko) i Marcin Szachowicz (Unilever Food Solutions), zaprezentujemy dania inspirowane tematem ‘majówki’. Z uwagi na trwające obostrzenia, pokażemy rozwiązania , które można zapakować na wynos i na dowóz.

Czytaj więcej
SC6-skinon2

Szukasz produktu o wyjątkowym wyglądzie do swojego menu? Przedstawiamy kolejny produkt w linii Aviko Super Crunch – ekstra cienkie i chrupiące frytki ze skórką! Super długie, super cienkie, super chrupiące i super rustykalne.

Czytaj więcej
Aviko Gratin For Delivery Homemade Style Gratin Met Lamsrack En Wortel 1 1 Liggend

Urbanizacja, wygoda i digitalizacja powodują zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów. Covid-19 wzmocnił te trendy i przyspieszył rozwój oferty z dostawą (i na wynos) w punktach gastronomicznych. Była to jedyna możliwość utrzymania działalności gastronomicznej w okresie pandemii. Aby pomóc w zróżnicowaniu menu do dostaw, zapewnić klientom niezwykłe doznania kulinarne oraz wysokiej jakości posiłek dostarczany do domu, Aviko przedstawia Gratiny - idealne rozwiązanie, które pomoże Ci zmaksymalizować ofertę na dowóz i na wynos.

Czytaj więcej
skinny fries

Przedstawiamy kolejny produkt w linii Aviko Super Crunch – ekstra cienkie i chrupiące frytki 6 mm! Super długie, super cienkie i super chrupiące, szybko zyskają uznanie Twoich gości i na długo pozostaną ich ulubionym wyborem.

Czytaj więcej
Aviko Crunchy Shapes Waffle Cut Seasoned - to go salsa topping LIGGEND

Przedstawiamy nową grupę produktową w portfolio Aviko – super chrupiące specjalności, a w niej produkt, który pozwoli Ci się wyróżnić – chrupiące kratki ziemniaczane. Dzięki delikatnej panierce, mocno ziemniaczanemu smakowi i unikalnemu kształtowi szybko zyskają popularność wśród gości.

Czytaj więcej
mash bowls

Koncept Mash Bowls

Opublikowano 2020-11-12

Trend na bowle/michy/miski w gastronomii funkcjonuje już od kilku lat, ale nadal jest bardzo popularny i nie widać oznak jego spowalniania.

Czytaj więcej
Poke Bowl trend kulinarny z Hawajów artykuł Aviko HoReCa

Występują w wersji wegetariańskiej, z mięsem, owocami morza lub rybą. Liczba wariacji i możliwości łączenia składników są nieograniczone i to pewnie jeden z powodów, dla których poke bowle zyskały tak dużą popularność na całym świecie. Niewiele osób wie, że oryginalnie pochodzą z kuchni hawajskiej i są ulubionym daniem surferów. O tym, skąd dokładnie wzięła się hawajska miska pełna dobroci, co ma wspólnego z japońskim sushi i dlaczego szturmem podbiła street food na całym świecie - dowiesz się z naszego artykułu.

Czytaj więcej
Make a difference with appetizers 2

Konkurencja w segmencie dostaw jedzenia zdecydowanie wzrosła w ostatnich kilku miesiącach. Kolejne restauracje wprowadzają opcję na wynos/z dowozem, kluczowe staje się więc znalezienie sposobu na wyróżnienie swojej oferty wśród wielu innych na rynku.

Czytaj więcej
Personalisation Header

Personalizacja to obecnie słowo klucz. Ogólne, masowe podejście do klientów już się nie sprawdza. Chodzi o to, żeby każdy z nich poczuł, że firma czy marka, z którą wchodzi w interakcję, rozumie jego potrzeby i problemy. Aby wzmocnić pozytywne doświadczenie klienta z marką, warto do produktów i usług dołączyć emocje. Pomyśl o własnych doświadczeniach jako klienta czy gościa restauracji, o chwilach, które wywołały u Ciebie efekt „wow” tak duży, że chciałeś się tym podzielić z innymi. Zapamiętujemy takie momenty właśnie dlatego, że wywołują emocje. A teraz zadaj sobie pytanie – ile to kosztowało?

Czytaj więcej
Aviko Innovative packaging

Poznaj innowacyjne opakowanie Aviko

Opublikowano 2020-10-04

W miarę jak rośnie liczba osób zamawiających jedzenie z dowozem, rosną też obawy prowadzących lokale gastronomiczne o to, czy będą w stanie zapewnić restauracyjną jakość daniom w dowozie. Nic tak nie psuje posiłku na wynos jak chłodna zawartość. Dotyczy to zwłaszcza frytek, które często docierają do klientów miękkie i mokre. Dobra wiadomość jest taka, że aż 83% osób zamawiałoby frytki częściej, gdyby mieli pewność, że dojadą ciepłe i chrupiące (Badanie konsumenckie Toluna Germany, sierpień 2017). Dlatego wprowadzamy przełomowe rozwiązanie – opakowanie stworzone przez Aviko, z otworami wentylacyjnymi.

Czytaj więcej
Coated fries

Jak wybrać frytki najlepsze do dostaw?

Opublikowano 2020-10-03

Segment jedzenia na dowóz dynamicznie się rozwija, a klienci oczekują, że dostarczone dania będą miały jakość porównywalną do tej w restauracji. Jeżeli chodzi o frytki, warto postawić na te w panierce, które sprawdzają się w warunkach dostawy i dłużej niż klasyczne utrzymują ciepło i chrupkość. Są stworzone do menu na dowóz/na wynos i dają Ci pewność, że dostarczysz gościom wysoką jakość.

Czytaj więcej
delivery-kick-off-news

Rozwiń z nami ofertę na dowóz

Opublikowano 2020-10-02

Wszyscy wiemy, jak ciężkie dla naszego sektora były ostatnie miesiące, a konsekwencje pandemii i jej ewentualnych kolejnych fal będą odczuwalne jeszcze długo. Jedno jest pewne: segment jedzenia na dowóz będzie nadal rosnąć.

Czytaj więcej
Trend zero waste w gastronomii

Trend "zero waste" w gastronomii

Opublikowano 2020-09-24

Statystyki dotyczące marnowania jedzenia są porażające. Według szacunków, blisko połowa Polaków wyrzuca żywność. Na jedną osobę przypada średnio ponad 200 kg zmarnowanego jedzenia w skali roku. Jeszcze gorzej sytuacja wygląda w gastronomii – przeciętna restauracja rocznie marnuje 70 ton żywności. Gospodarka odpadami nie jest naszą najmocniejszą stroną, choć trzeba przyznać, że w ostatnim czasie coś w tym temacie drgnęło. Filozofia zero waste nieśmiało wkracza do naszych domów oraz do gastronomii. To dobry znak, bo w obliczu problemu marnowania żywności na tak dużą skalę podjęcie jakichkolwiek kroków zapobiegawczych to najważniejsze zadanie, jakie stoi przed branżą restauracyjną.

Czytaj więcej
Share the fun przekąski

W sezonie letnim zdecydowaną przewagę mają te restauracje, które dysponują odpowiednio zaaranżowanym ogródkiem. Możliwość zaoferowania zjedzenia posiłku lub wypicia kawy na świeżym powietrzu to ogromny atut. Nie da się ukryć, że latem nawet te najbardziej dopracowane pod kątem wystroju lokale przegrywają ze stolikami wystawionymi na zewnątrz, a ogródki pękają w szwach. W tym sezonie można się spodziewać, że trend ten jeszcze bardziej się zintensyfikuje ze względu na restrykcje dotyczące m.in. dystansu między stolikami oraz obawy części klientów lokali gastronomicznych przed jedzeniem w zamkniętych pomieszczeniach w dużych skupiskach ludzi. Podpowiadamy, jakie korzyści niesie za sobą otwarcie przestrzeni restauracyjnej na zewnątrz oraz z jakimi formalnościami się wiąże. Jeśli jeszcze się wahasz, czy warto otworzyć w tym sezonie ogródek lub nie wiesz jak się za to zabrać – koniecznie przeczytaj nasz artykuł.

Czytaj więcej