dedykacja-na-pudelku-na-frytki-aviko

Jak personalizować zamówienia w dostawie?

Personalizacja to obecnie słowo klucz. Ogólne, masowe podejście do klientów już się nie sprawdza. Chodzi o to, żeby każdy z nich poczuł, że firma czy marka, z którą wchodzi w interakcję, rozumie jego potrzeby i problemy. Aby wzmocnić pozytywne doświadczenie klienta z marką, warto do produktów i usług dołączyć emocje. Pomyśl o własnych doświadczeniach jako klienta czy gościa restauracji, o chwilach, które wywołały u Ciebie efekt „wow” tak duży, że chciałeś się tym podzielić z innymi. Zapamiętujemy takie momenty właśnie dlatego, że wywołują emocje. A teraz zadaj sobie pytanie – ile to kosztowało?

Czy wykorzystujesz personalizację w Twojej restauracji?

Jeśli nie, to najwyższy czas zacząć!

W ostatnim czasie obserwujemy dynamiczny rozwój segmentu jedzenia na dowóz, a pandemia jeszcze przyspieszyła ten trend. Kiedy klient zamawia posiłek z dowozem lub na wynos i jako restaurator masz z nim ograniczony kontakt bezpośredni, kluczowe staje się znalezienie sposobu na podtrzymanie relacji i lojalności. Tutaj z pomocą przychodzi właśnie personalizacja, a my podpowiemy Ci, jak pokazać klientom, że Ci na nich zależy. Opracowaliśmy zestaw narzędzi, które pomogą Ci personalizować każde zamówienie i pozytywnie zaskoczyć klientów.

Narzędzia do personalizacji zamówień

Z naszym zestawem możesz personalizować każde zamówienie. Oprócz specjalnie zaprojektowanego pudełka do dostaw przygotowaliśmy także:

  • naklejki
  • zawieszki
  • karteczki na wpisanie dedykacji

Pokaż klientom, że Ci na nich zależy. Wykorzystaj dodatkowe akcesoria, żeby powiedzieć im, że posiłek przygotowałeś z radością i masz nadzieję, że będzie im smakował. Możesz to zrobić, wpisując krótką dedykację na karteczce, naklejce, pudełku czy zawieszce, którą przyczepisz do torby.

kubek-papierowy-aviko-z-naklejka-z-imieniem
torba-papierowa-aviko-z-zawieszka
kartka-z-dedykacja-aviko-delivery

Dlaczego warto personalizować?

Przede wszystkim, to bardzo proste. Wystarczy, że znasz imię klienta (zwykle podaje je, składając zamówienie), a potem musisz już tylko napisać krótką wiadomość. Personalizacja pozwala Ci budować relację z każdym klientem osobno, a to z kolei buduje ich lojalność wobec Twojej restauracji. I podobnie jak menu może być Twoim wyróżnikiem wśród konkurencji, tak personalizowane wiadomości do Twoich klientów mogą Ci pomóc zdobyć przewagę.

Budowanie relacji z klientami w czasie pandemii, kiedy bezpośrednie kontakty są ograniczane do minimum, nie jest łatwe. Dlatego takie dodatkowe gesty jak osobista karteczka przy zamówieniu są bardzo ważne i zostawiają miłe wrażenie, które klienci na pewno zapamiętają. To z kolei może wpłynąć na ich decyzję o ponownym zamówieniu u Ciebie, zostawieniu pozytywnej recenzji czy poleceniu rodzinie i znajomym.

Na co czekasz?

Jesteśmy tu, żeby pomóc Ci rozwijać biznes. Nie przegap okazji do zwiększenia obrotów dzięki wprowadzeniu i rozwojowi oferty na dowóz, także poprzez wykorzystanie zestawów do personalizacji zamówień. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata gastronomii, otrzymywać wiedzę przydatną w prowadzeniu lokalu gastronomicznego i informacje o nowych produktach i konceptach w Aviko, ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA, korzystając z formularza poniżej.